محمد عرفانمحمد عرفان، تا این لحظه: 7 سال و 23 روز سن داره
خواهری عرفان جونیخواهری عرفان جونی، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات برادر عزیزم

سلام.من اینجا یه وبلاگ ساختم برای داداش عزیزم محمد عرفان.امیدوارم مطالب وبلاگ براتون مفید و جذاب باشه

خواننده!

1398/6/13 0:45
نویسنده : نادیا فکری
109 بازدید
اشتراک گذاری

آقا عرفان یاد گرفته آهنگ ها رو باهاشون تکرار کنه

حتی بعضی هاشونم حفظه

من همسن این پسر بودم فقط عاشق یه تلویزیون بودم و یه سی دی رو اونقدر میدیدم که همه دیالوگاش رو حفظ بودم.اهنگ هم که فقط خاله شادونه بلد بودم😂

داداشی مون شده خواننده خودم😍

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانمامان
28 شهریور 98 10:47
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی. خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید